28/7 - Havet, havet, havet!



Efter kvällen med Caiza beslutade vi oss för att skippa den heta värmen i stan, och tog oss ut till Skärgården-Björkö-Båten. Det blev en heeelt underbar segling! Lugn vind, lungt vatten, varmt vatten, mycket bad och försök att dyka. Det sist nämnda gick väl mindre bra skulle jag vilja påstå. Att försöka fega ut samma sekund som man hoppar brukar inte vara så lyckat, då inte heller för mig som hamnar lite lätt på magen. Men men, det är ett hårt jobb att ständigt försöka vara cool, och imponera. Men vi pratar ju inte med folk som jobbar, eller hur Caiza?
   Dagen efter såg nästan lika dan ut, förutom att vi seglade inte med båten, solade mest i den, och det blev ingen snygg dykning för min del. 
 
Tack Caiza! :D
P&L

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud va mysigt.. jag som så gärna ville med :/ attans plånbok

2008-08-01 @ 03:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0