25/7 - Kråkenäs




Har haft ett par fantastiskt sköna dagar uppe på Olivias sommarställe; Kråkenäs. Denna härliga "weekend" fick jag tillbringa med Olivia såklart, och även Felicia. Det har varit mycket skratt, snack, fototagning, badning och solning. Med gott humör och ett leende på läpparna återvände jag hem!

Och en tripp som denna fick mig att tänka. Vad är det som får oss att njuta av att komma bort ett par dagar? Jag tycker visserligen det är kul, men kan man inte bara njuta i stan, och inte bara känna stress? Tycker iallafall att en tripp om dagen e bra för magen!

Tack för dagarna, och hoppas ni hade det lika trevligt som jag!

P&L


Kommentarer
Postat av: Olivia

sjuka dagar :D

2008-08-01 @ 03:39:33
Postat av: fellebaby

helt underbara dagar! :D

2008-08-01 @ 23:42:15
Postat av: fellebaby

fast bilden på mig är inte lika underbar, hahah

2008-08-01 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0