Uppsala

Jadu, höll inte riktigt det jag sa sist! Har verkligen blivit helt sämst på att uppdatera, men när man väl skippar en dag, så fortsätter det så som en ond cirkel.

Men nu är jag uppe i Uppsala för att hälsa på my dear beloved sister. Jätte mysigt har vi! Idag har vi trippat på stan, tagit en låååång fika, sedan promenarat lite till för att sedan äta god mat på en skit mysig grekisk restaurang och sedan se Burn after reading. Världens knäppaste film må jag säga! Hahaha! Men imorgon bär det av till Götet igen, direkt till skolan. Urk. Men det e ju ändå bara 2 veckor kvar till jul, och jätte kort kvar till lov; UNDERBART!
   Nu ska jag återgå till min syster, och jag LOVAR att uppdatera allt som har hänt, inom kort!

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0