Update - Lördag 6/12

Sov bort halva dagen till att börja med. Jag vaknade runt ett tiden då jag gick upp, slappade framför tvn och åt frukost. Vid halv fyra tiden började jag förbereda mig för jobbet och runt fyra gick jag. Började inte förän fem men jag kände för att ta en långpromenad innan jobbet. Så det blev en powerwalk på 45 minuter. Gick längst Göteborgs mysigaste gator; Haga Nygatan, Kungsgatan och Avenyn. Fullt med folk på stan var det också. Antar att de flesta var på jakt efter julklappar (jag är dock färdig med mina! :D) Men kom lagom till jobbet. Denna dagen gick bra, och var jätte lugn, bara att våran kassa krånglade när vi skulle stänga. Urk. Men som tur var så löste sig detta. Efter jobbet blev det en liten afterwork på Danilo och Babar. Hade satt en gräns och klarade den, gött! :) På afterworken hade jag med mig Hanna och Martina.

Allt för nu!

         

P&L


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my good vilken hemsk bild! haha

2008-12-11 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0