Update - Fredag 5/12

Dagen börjar i skolan där jag och Elmira kände oss lite trötta, så vi besämde oss för att prova ta lite extra koffeintabletter än vanligt. Jag tog tre och Elmira tog fyra tabletter (1 motsvarar en kopp kaffe). Så man kan lätt säga att vi var speedade! Haha! Heeelt sjukt kul!

   Efter skolan drog jag, Elmira och Eweliina till stan för att hitta en present till Sarah. Tog ett par timmar innan vi hittade något vi tyckte passade. Jätte nöjda var vi när vi gav henne Sexiga underkläder och Fia med shot. Klockrena saker må jag säga! ;)


På kvällen blev det första middag/förkrök hos Sarah. Jätte trevligt verkligen! Hon hade gjort god mat, och hade väääääärldens godaste chokladtårta till efterrätt! Mums. Vid elva tiden lämnade vi hennes hem i Frölunda för att ta sig in till stan. Första stoppet var hemma hos pappa där vi lämnade lite saker, och gick på toa. När vi alla var klara gick vi till Styrbord Barbord och kom självklart inte in! Sjukt frustreande eftersom vi alltid har fri passage där. Men det var en ny vakt denna kväll. Så vi drog till Babar istället. Satt där ett tag, sedan lämnade jag gänget för att gå till Hanna, Ellen och Lotta på Lilla London. Efter ett par timmar lämnade vi Lillan för att gå till Parkan där kön ringlade långt bak, så det blev Valand istället. Jätte kul! :D

   Kvällen slutade för mig runt halv fem tiden. Gick hem och sov mycket gott!


          Allihopa!

          Jenny & Hanna

          Frida, Jenny & Matilda cpar! :)

          Matilda

          Elmira

          Hanna

          Rebecka & Sarah

          Kim & Hanna

          P&L


Kommentarer
Postat av: KimStrife

hihi =) fint!!^^

2008-12-11 @ 23:27:53
URL: http://skateklassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0