Update - Första advent

Första advent blev stooor utgång för mig. Det hela började hemma hos pappa där dom hade första adventsfirande med deras vänner. Vid nio tiden drog jag ner till Danilo och väntade in alla de arbetande kollegorna. De droppade av en efter en och joinade mig i baren. Vid elva tiden (tror jag) drog vi alla till Babar. Vi drack drinkar och hade väääldigt trevligt enligt min åsikt. Vid halv två tiden drog vi vidare till Spritluckan! Eller förutom Eddie och Frida som tyvärr inte kom in :( Dom stängde vid tre, så det var seven eleven nästa, och sedan sängen. Mmmm, vad gott jag sov vill jag säga! :D

Här kommer några bilder, men jag kan ju säga att hälften av alla bilder som togs under kvällen är censurerade för allmänheten! Haha! 

          Jossan och Izabelle

          Eddie & Frida

          Izabelle :)

          Linnéa & Jossan

          Martina

          Jossan, Linnéa & Jag

          Hanna & Jossan

         Jag, lite full kanske;)

         Thats all for now! 

P&L

         

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällen som inte kunde slutat dimmigare;P

2008-12-12 @ 00:29:09
URL: http://linnealennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0