Till Göteborg

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Göteborg (fast inlägget kommer publiseras när jag kommer hem) efter en trevlig visit i Uppsala. Vad vi gjorde skrev jag lite kort om igår, men jag kan åter igen säga att vi hade det jätte mysigt! Kul att få en bild av var hon bor nu också.

   Om ca 1,5 timmar är jag tillbaka. Då blir det direkt till skolan. Men frågan är vad man ska göra av bagaget? Antingen ta med mig det till skolan, eller lämna det i väskinlämningen på Centralen eller åka hem med det, hmmmm?!

Jaja, det ordnar sig.


         Johanna:)

P&L


Kommentarer
Postat av: syster

tänk att du har mig som syster ha? inte fel inte :)

underbart att ha dig här!!

2008-12-11 @ 22:33:14
URL: http://jibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0