Perfekt.

Idag var jag på stan. Egentligen för att ta en fika med Max, men denne unge man blev inringd för att jobba. Så istället fortsatte jag jakten på två saker; den perfekta jackan och dom perfekta skorna. Jag vet exakt hur dom ska se ut men jag hittar dom inte! Jackan fanns i nya King, men finns inte i Hilfiger butiken där den borde. Och skorna har jag hittar några som skulle kunna vara de perfekta, bara att dom kostar typ 3500:- vilket jag inte riktigt pallar att betala. Halva månadslönen rycker ju då lixom.

Imorgon är det skolavslutning, och sedan lov. Såååå skönt ska det bli! Har inte haft lov sedan sommarlovet. Men nu ska jag återgå till min film.

Just det ja: Emma Woxlin -- GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN!!!!!!!

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0