Yees, jag gjorde det! :D

Ligger nu i sängen och ska snart sova, men innan måste jag berätta något kul!
   Idag så provjobbade jag (som ni läst innan) och det var otroligt roligt! Jag gjorde allt (utan att dom ens sa till = duktigt! ;) ) Allt från att stå i kassan till att servera, gör iordning mat osv. Efter att halva passet hade gått kom chefen över cafét fram. "Du har jobbat jätte bra, och om du vill så är du nu anställd". Jag blev så glad! Snacka om att komma dit, kämpa på, och göra saker jag inte alls jag har gjort tidigare, till att efter 2,5 timmar ha en anställning! Yeey! :D

Men men, nu ska jag sova.Uppstigning vitt sex imorgon:S

P&L


Kommentarer
Postat av: Erica

Bra jobbat kusin! Så ska man göra. Grattis till jobbet! Kram

2008-08-28 @ 11:55:01
Postat av: lisa

Postat av: lisa

GRATTIIIIIISSSS!!!!!!!

fashion week next ;)

Postat av: Emmaw

GRATTIS :D<3

2008-08-29 @ 00:12:12
Postat av: syster.

Your the best chris.

på alla sätt o vis.

love.

2008-08-29 @ 19:45:42
URL: http://jibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0