Vilken dag!

När man nu e så duktig att planera, så e det klart att dessa planer inte går i lås! Dagen skulle börja med att jag skulle ta mig till pappa, och sedan dricka kaffe med Lisa. Men så klart att jag försover mig, mig hjärna ville inte inse att kl halv elva var 10.30 inte 11.30. Så jag tänkte, men det räcker ju att jag går upp kl 10. Men då han jag ju inte såklart. Och eftersom mamma hade en tid att träffa så hann jag inte.
   Så planerna flyttades, de flyttades så långt att det till slut inte blev av.
Och nu på kvällen skulle det vara poker med emma, men emma hade ont i ryggen och fick ingen skjuts! Damn!

Men men, nu väntar jag på att de sista planerna ska gå i lås iallafall -- poker med Olivia å Sandra!

Btw, kommentera mera på bloggen! :) skriv gärna vad ni vill se mer av osv.

P&L i regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0