Update 14/8 - Renée



24h med Renée! Sjukt kul va det att ha dig här! Det hela började med att jag plocka upp henne vid nisse terminalen och drog med henne hem till mammas villa. Det blev lite tjöt, rökning och styling av Renée för att sedan ta oss in till centrala delarna av Göteborg. Så vi tog en promenad runt hela stan. Väl vid stenpiren så sköt hon mig (alla ni som spelar dart, eller vet hur det funkar vet vad jag pratar om) så där fick jag ligga i ett par minuter medan hon lämnade mig. Det kom fram ett tjejgäng och kollade om jag ens levde. Sjukt kul!

Efter att ha strosat hela stan runt tog vi oss hem till mig igen och kollade på Vid din sida. Somnade i soffan och vaknade utvildad dagen efter. Energi Renée, energi!

P&L och tack för att du kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0