Update 14/8 - Caleo, drinkar och craazy

         

Händelse rik dag! Efter jag lämnat Renée vid bussen träffar jag Olivia. Vi promenerar bort till kungsport. På vägen får jag ett telefon samtal ifrån Danilo. Så på måndag blir det jobb intervju för min del! :D Och jag hoppas verkligen att jag får det. (för er som inte vet så e Danilo restaurangen i Bergakungen).
Iallafall så går vi till kungsport och vi (jag) bestämmer oss för att dra förbi mig, hämta cigg och sedan dricka ett glas vitt på Viktoria. Otroligt trevligt, även fast vakten tvekade ifall han skulle släppa Olivia, men in kom vi.

Olivia åker efter ett tag så jag går hem. Pappa och Linda ska precis då gå ner till Caleo, och jag som älskar att äta ute följer klart med. Vi fick vänta på bord en stund, men vi hade iallafall trevligt.
   Resten av kvällen får bli skvaller för er som var med! :p

P&L

Kommentarer
Postat av: sändra

Alltid kul när vi alla leker såklaaaart! Och lycka til l imån på intervjun, det kommer gå strååålande :D jäää!

2008-08-17 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0