Update 13/8 - Dag med Lisa

             

Nu kommer det ett par inlägg i raken, eftersom jag halkat efter. Jag kan gott och väl skylla på att jag inte haft tid, men men..

Denna dagen, så som många, hängde jag med Lisa. Vi grävde fram våra termosmuggar och fyllde dessa med kaffe och tog oss till biblioteket. Lite modeböcker för våran del. väldigt coola bilder fanns det kan man ju säga. Som vanligt så fortsatte vi med en tripp på stan för att även denna dag förbereda våra ögon för höstens skönheter. Och efter mer kaffe så åkte Lisa hem, så jg tog Emma W i armen och drog med henne till saron för att planera.

P&L

Kommentarer
Postat av: lisa

sicken dag sicken dag sicken dag.

vi ses väl ikväll hoppas jag? vad heter eran hållplats...glömmer alltid bort. luv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0