Skola - shopping - saron

Fredagen startade lite stressigt hemma. Men jag börjar nästan bli van att vid att springa heeela vägen ner till bussen med väskan, mappen å min älskade termosmugg m kaffe. Och varje dag hinner jag faktiskt. Anyway, så var det den första, riktiga skoldagen. Efter skolan så tog jag med mig Elmira och tog en runda på stan. Det blev lite billig hm grejs för min del. Känns som jag just nu bara rabblar upp en massa saker, men jag får nog allt skylla på att jag e nyvaken ;)

Senare så blev det Saron som gällde. Slit å jobb från 4-12.15 typ. Men det e så otroligt roligt där så det spelar ingen roll. Men men.. Nu ska jag kolla scrubs.

Tack för alla som kom igår! :D
P&L

Kommentarer
Postat av: Ida

nu har jag hittat till din blogg:)

2008-08-31 @ 00:11:54
URL: http://stenarna.blogspot.com
Postat av: Stina

Gå in på youtube och sök på Radiohead - Street Spirit. Grym låt, skitsnygg video.



Sjukt nice att ses igår. Vi ses för lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0