Regn tunga skyar!

Sitter i mitt rum hemma hos mamma och kollar ut, regnet öser verkligen ner! Mysigt, men lite tråkigt samtidigt! Gillade verkligen högtrycket som fick en att göra spontana saker. Men nu får man bita ihop. Tycker att det anntingen får vara sommar eller höst! lite jobbigt med båda två.
   Egentligen borde jag städa, men väntar till sista sekunden istället, för idag så åker jag till stan för att bo med pappa i två  veckor. Har saknat staden. Och vad jag längtar till kvällen! :D Poker kväll med emma e aldrig fel.

Men men, hoppas ni har det mysigt ute i regnet, för nu måste jag fixa i ordning mig!

P&L (btw, tack för den korta, men trevliga kvällen igår olivia å sandra!)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

För min del får högtrycket gärna komma tillbaka nu sista sommarlovsveckan, men vad ska man göra? :)

2008-08-10 @ 15:24:33
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Den var grymmeh :)

2008-08-10 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0