Hej då!

Nu (eller för 1,5 timmar sedan) är jag hemma ifrån det trevliga avskedspartyt! yeeh. Jag hoppas det inte blev det sista avskedet. Jag vill gärna träffa henne mer innan hon åker ifrån mig, min kära syster. Och jag hoppas verkligen inte att denna flytten e för gott! Ditt hem är i Göteborg, och det ska du allt veta!
   Iallafall så va kvällen otroligt trevlig. Dock tog jag inga bilder. Men den sista delen spenderade en stor del av gänget utomhus, framför den öppna spisen. Helt underbar att bara ligga där och snacka, röka och värma sig. 
   Och när jag väl bestämmde mig för att åka hem blev det cykeln som blev mitt sätt att ta mig hem till far. Om man tar cykeln dit, fårman också ta den hem.

Tråkigt är att just nu har ett fler tal ov mina kära vänner börjat skolan. Vad ska man då göra på dagarna? Inte ska jag sitta inne och titta på tvn hela dagen lång! Så om någon vill hänga är det bara att slå en signal!
   Men snart är det också min tur att börja det tredje året! Jag längtar, längtar, längtar! Då får jag återigen tillbaka mina rutiner och får hålla mig sysselsatt, underbart! Är beredd att satsa 100% redan ifrån start. Jag skiter i ifall jag är utbränd när jag går ut mitt sista år. För om jag gör det kommer jag förmodligen vara tacksam för det hela livet. Att jag kämpade så hårt för att få MVG i allt, klara projektarbetet med en stjärna i kanten och såklart jobba så jag får lite cash i fickan!

Snart, snart snart!

P&L

Kommentarer
Postat av: olivia

det var vekrligen sjukt mysigt att sitta vid brasan :D jag njöt verkligen

2008-08-19 @ 14:15:20
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0