Första dagen

Skolstart; det var vad som stog på min agenda för dagen. Det var det verkligen med storm också. Även ifall vi inte ska ha så mycket läxer denna vecka så börjar vi ändå med lektioner med en gång. Så snarast ska jag presentera vad jag ska ha för projektarbete för lärarna. Men men, som ni har läst tidigare så har jag verkligen längtat att börja skolan så jag var glatt överaskad att jag (efter har haft en dygnsrythm med sömn från 06.00-12.00) lyckades ta mig upp en och en halv timme innan jag skulle lämna huset. Underbart, back on track!
   När skolan väl var slut så bestämde sig jag, ewe å ebba att dra till resaurang Victoria och ta ett glas vin. Mumma! Precis vad man behöver efter en (hård?!) dag i skolan.

Så nu jag hemma för att träna lite, kolla tv och förbereda mig för den kommande skolveckan!

P&L


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, kul att du hade din första skoldag idag, när det känns som att jag gått i skolan i en evighet :P

2008-08-25 @ 22:13:14
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Syster

Låter sweet piss.

lycka till med allt. och bli inte utbränd. du har ett helt liv kvar!!

2008-08-26 @ 15:50:44
URL: http://jibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0