En vecka - utan bilder

Nu har jag kommit hem! Känns som jag varit borta jätte länge, fast det bara har gått en vecka. Dessa dagar började på  Sundsviksgården, strax utanför Torp i Uddevalla. Väldigt mysiga dagar, bortsett ifrån att det regnade hela tiden. Men det känns så naturligt att vara där. Efter man har varit där en gång, vet man hur allt praktiskt funkar, så såkan man bara vara sig själv. Vilket e såå underbart! Tack för alla er som gjorde veckan värd! :D

På onsdagen, när man va lagom trött, kom mamma och hämtade mig. Vi tog hos upp till mitt härliga sommarställe (Sandavika, utanför Götene) Helt underbart!!! Sov otroligt mycket, vilket jag säkert behövde. Men nu e jag hemma. Pigg ocg partysugen!

Men men, om någon annan läser detta typ nu, har har pengar och e partysugen så skriv! :D

P&L



Kommentarer
Postat av: lisa

haha, sköning där!

ring mig broder! jag har ju massa boktips, hehe. du måååååste bara se dessa böcker. dear gosh!

Postat av: olivia

du vet att jag alltid är på ;) haha

2008-08-10 @ 16:31:43
Postat av: olivia

du vet att jag alltid är på ;) haha

2008-08-10 @ 16:32:16
Postat av: olivia

du vet att jag alltid är på ;) haha

2008-08-10 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0