Bara för att min kompis är snygg!



Caiza, caiza, caiza! Alltid kul att vara med dig!
   Hela dagen började med att min kära syster tittade förbi, så vi satt å hängde lite. Väldigt trevlig, och man ska vara glad för all tid man får med henne nu. För om nästan en vecka så flyttar hon! TRÅKIGT! Men men, iaf så började dagen.

Strax efter Johanna gick kom Caiza bajs. Vi snackade lite om problem medan vi rökte (mysigt). Sedan blev det (stenhård?) planering om årets projektarbete. Vi kom väl inte så jätte långt men man måste ju börja någon gång, och varje gång vi träffas och disskuterar det får jag sådant adrenalin! Så det ska blir jätte kul.
  Denna gången tog adrenalinet oss till Stadsbiblioteket. Vilket jag idag märkte, var det perfekta stället att spendera en regnig dag, och dessutom så kostar det inget! Göött! Så där satt vi med 5 tjocka modeböcker var och kollade igenom för att få lite inspiration. Några av böckerna blev lånade av mig, och ett par filmer slank med också. Resten får bli historia!

P&L

Kommentarer
Postat av: Anonym

b to the u to the l to the l to the e to the r!!

2008-08-16 @ 02:15:02
Postat av: lisa

det var väldnas dåligt med inlägg här nu broder, haha. har du fallit i koma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0