Avklarat!

Nu e jag hemma igen efter intervjun. Det var mer som ett samtal än en intevju vilket förmodligen var bra, eftersom det e min första. Det kändes vädligt bra och jag tror jag presenterade mig själv mycket väl! :D nu blir det att vänta ett par dagar för att se om jag får det eller ej. Jag hoppas verkligen jag får det! De verkade ha as kul med personalen och jag är säker på att jag skulle trivas just där! Så om någon av er känner de ansvariga på danilo är ni välkommna att lägga ett gott ord för mig!

Ikväll blir det avskedsfest för min älskade syster som på fredag flyttar till nordligare berddgrader. Kommer sakna henne sjukt! Minns bara när hon var ute och reste 2 veckor, saknad, eller när hon var borta i tre månader, saknad, eller när hon bodde i Uppsala ett år, saknad saknad saknad! Även om vi inte hänger massor så är det kul de få gångerna som blir! Så fem av fem toasters till henne! Så jag kan nog lätt säga att; alla ni som känner henne e välkommna på knytkalas at the Villa, tonigth!

P&L

Kommentarer
Postat av: lisa

gött broder!

see ya tonight


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0