6 timmar

Igår va jag med Olivia å Sandra (vi saknade dig Felle). Det blev en otroligt rolig kväll! Mycket, tro det eller ej, men det blev dans. Jätte kul! Speciellt den stunden vi satt i Olivias kök och sjöng "Oh happy day" i stämmor. Så om någon vill anlita en kvartett; ring oss! Iallafall, kvällen gick och gick, och kl 01.10 så upptäckte jag att jag precis missat sista bussen. Jag kunde iofs sova hos Olivia men alltid gött att sova hemma. Så det blev bara att vänta på morgonbussen (05.21)
   När jag väl ska ta bussen så står jag där och tänker "nu ska jag hem och sova, och det e ju skönt att bussen kommer va tom" men ack nej. Det va jätte mycket folk på! Hur orkar folk gå upp den tiden på morgonen? Jag hade aldrig klara det, speciellt inte om jag fortsätter min dygnsrythm såhär. Men bussturen får mig att piggna till. Promenaden längs Avenyn va underbar, tro det eller ej. Men det va nästan folk tomt, och det enda ljudet som hörs är bussar och rengörsmaskiner. Solen går upp och luften är varm. Då kände man vekligen hur bra liv man hade det!

Bilder kommer lite senare!

P&L


Kommentarer
Postat av: lisa

söting där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0