31/7 - Skvaller, islatte, shopping & Marc Jacobs



Första dagen på nästan två månader får jag äntligen träffa Matilda! Vart har hon gömt sig? Iallafall så blev det en dag på stan, för ovanlighetens skull.
   När jag satt på Kungsportsplatsen och väntade på Matilda såg jag en man springa förbi i världens fart med en väska i famnen. Seg i skallen som jag e så fattade jag ingenting, men jag hade väl i och för sig egentligen inte orkat springa efter. I vilket fall som helst, så var det en väskryckare som ryckt väskan från en gammal, stakars man. Men det som jag blev förvånad av i hela situationen var att ungefär 8 män spran efter ryckaren. Bra gjort kan jag bara säga!

När Matilda väl kom blev det lite snabb fönstershopping och sen blev det espressohouse. Vi var bara tvungna att svalka oss i denna värmen. Två islatte var beställda. Sen var shopping rundan börjad. Eftersom jag är lite pank för tillfället blev det Matilda som fick shoppa loss, med mig som moraliskt stöd. Själv klart bytte vi lite skvaller om vad som hänt sedan vi sågs sist.





Kvällen blev hos Lisa. Det blev kaffe (som vanligt) och en Marc Jacobs & Louis Vuitton dokumentär. Otroligt bra! Värd att se måste jag säga! En riktig inspiritation källa. Och er som tror att mode är enkelt, en dans på roser; titta på den!

Tack för dagen! (Även Sandra, Felicia & Olivia)
P&L

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, precis. dom vet inte vad dom snackar om! haha, gissa vem som ska iväg mcoh shoppa inredning nu?? luv broder, see ya soon

2008-08-01 @ 18:40:37
URL: http://enkaffetack.blogg.se/
Postat av: din fellebaby

tack själv hjärtat!

2008-08-01 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0