2/7 - Fall 2008

Hösten börjar närma sig med sakta steg (och jag vet att de flesta inte ens vill tänka på det) men för mig betyder det mycket. Mysiga kläder, skolan igen; vilket jag verkligen längtar till. Då jag nu verkligen få satsa. Detta året blir för mig som en annans drömjobb. Eller inte riktigt. Men mitt projektarbete står mycket för det jag verkligen vill hålla på med.

Jaja, så nu igen; Höst 2008. Detta är några av mina favoriter (fler lär komma):


Gucci





Båda ifrån Marni





Båda ifrån Fendi



Roberto Cavalli

Alla bilder är ifrån men.style.com

P&L

Kommentarer
Postat av: olivia

niiice :D

så sjukt snygga väskor!

2008-08-02 @ 14:10:19
Postat av: lisa

marni och fendi är lätt favoriterna där dude.

hpw i love it. har även jag börjat sukta efter höstgarderoben. en shopping dag soon!! luv

2008-08-03 @ 11:37:02
URL: http://enkaffetack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0